Σάββατο 9 Σεπτεμβρίου 2017

ΑΝ ΘΑ ΣΕ ΧΑΣΩ - ΝΟΤΗΣ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ

Η Maria Dimitriou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.

Ένα από τα κανούρια του τραγούδια που ξεχώρισε και «αγκαλιάστηκε» αμέσως από τον κόσμο είναι το «Αν θα σε χάσω»! Είναι ένα ερωτικό τραγούδι που δεν παραλείπε...
youtube.comΈνα από τα κανούρια του τραγούδια που ξεχώρισε και «αγκαλιάστηκε» αμέσως από τον κόσμο είναι το «Αν θα σε χάσω»!
Είναι ένα ερωτικό τραγούδι που δεν παραλείπει να το ερμηνεύει σε κάθε του εμφάνιση!
Η μουσική του τραγουδιού ανήκει στον συνθέτη (και τραγουδιστή) Γιώργο Παπαδόπουλο και οι στίχοι στον Βαγγέλη Κωνσταντινίδη!

Αν γίνει κάτι και χαθούμε μια βραδιά
και σκοτεινιάσουν της αγάπης τα φεγγάρια
θα τα πετάξω της καρδιάς μου τα κλειδιά
και με το τίποτα θ' αρχίσουμε παζάρια.
Αν γίνει κάτι και ξυπνήσω ένα πρωί
και δεν κοιμάσαι άλλο μες την αγκαλιά μου
τι να την κάνω πες μου την αναπνοή
τι να το κάνω αν δεν σε έχω στα όνειρά μου.

Αν θα σε χάσω, να το ξέρεις θα χαθώ
δεν έχει άλλη το βιβλίο μου σελίδα.
Αν θα σε χάσω, ένα είναι πιθανό
κάθε ψιχάλα να τη βλέπω καταιγίδα.

Αν γίνει κάτι και μια νύχτα σκορπιστούν
τόσες αλήθειες με ένα φύσημα του ανέμου
και αν οι όρκοι θα εξαφανιστούν
δεν θα πιστέψω σε κανέναν και ποτέ μου.
Αν γίνει κάτι και κοπούνε τα σχοινιά
που μας κρατάνε από άγνωστη λεπίδα
σαν τον τρελλό θα τριγυρνώ στην παγωνιά
σαν μετανάστης που του λείπει η πατρίδα.

Αν θα σε χάσω, να το ξέρεις θα χαθώ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις